Arrangementer

Invitation: Kom til infomøde om ph.d.-uddannelsen

(Her finder du PowerPointpræsentationen fra arrangementet)

Overvejer du at tage en ph.d.-uddannelse? Eller har du aldrig skænket det en tanke, men vil gerne vide mere?

Uanset hvad er du meget velkommen til vores infomøde om ph.d.-uddannelsen på Juridisk Institut.

Mødet finder sted den 16. maj 2023 kl. 16-17.30 i Frokoststuen på instituttet, og her vil nogle af vores nuværende og tidligere ph.d.-studerende fortælle om deres hverdag og deres ph.d.-forløb. Det er også muligt at deltage i mødet via Zoom (find link nedenfor)

Som ph.d.-studerende bliver du ansat i en treårig lønnet fuldtidsstilling, hvor du får en enestående mulighed for at fordybe dig i lige præcis det juridiske emne, der interesserer dig mest. Du bliver med andre ord ekspert inden for emnet, ligesom du får erfaring i at undervise.

I jobbet ligger en stor grad af frihed og fleksibilitet, samtidig med at Juridisk Institut byder på ca. 70 både fagligt kompetente og gode kolleger. Med en ph.d.-grad på dit cv står mange døre åbne for dig på både det offentlige og private arbejdsmarked, og ph.d.-uddannelsen kan således være et springbræt til en spændende karriere.

Juridisk Institut tilbyder ph.d.-stillinger fra januar 2024 eller efter nærmere aftale. Stillingerne slås op på denne side af  sommerferien, og ansøgningsfristen er i august. Hør meget mere om ph.d.-uddannelsen og ansøgningsprocessen på mødet.

Vi håber at se dig!

Læs meget mere om vores ph.d.-uddannelse på vores hjemmeside.

Mødet afholdes på:
Syddansk Universitet