Menu

Konference - faciliteter & rådgivning

Syddansk Universitet tilbyder både auditorier og mødelokaler og er velegnet til internationale konferencer mellem forskere, og kan lejes af både private og offentlige virksomheder samt organisationer. Universitetets øvrige faciliteter udlejes også, når de er ledige, herunder de store auditorier med plads til 450 personer.

Overvejer du at tiltrække en konference, eller få sparring på logistik, faciliteter, samarbejdspartnere såvel som grafisk support på en allerede planlagt konference, kan du kontakte Inspiring Denmark.

Du kan også få sparring på dine konferenceplaner hos BDP, der har stor ekspertise i budgetstyring, rådgivning og projektledelse såvel som den praktiske håndtering af kontrakter, hjemmeside, abstracts og tilmeldinger.

Du læse mere om om Inspiring Denmark og BDP under menupunktet ”Professionelle Samarbejdspartnere".

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte ServiceCentret, hvis du har yderligere spørgsmål, og vi deltager altid gerne i den del af konference/arrangementsplanlægningen som omhandler logistik og sikkerhed, uanset konferencens eller arrangementets størrelse.

 

Hvad skal du gøre for at låne eller leje lokaler på Syddansk Universitet ?

Syddansk Universitet skelner mellem 4 forskellige typer af brugere til vores lokale- og konferencefaciliteter:

 

Hjælp til tilmelding og betaling

Vidste du at du kan få hjælp til tilmelding og betaling ?

Tilmelding og betaling

Har du styr på momsreglerne ?

Her kan du læse mere om momsmæssige forhold omkring konferencer

Momsregler

Flagning og Lysavis

Ønsker du at flage i forbindelse med en konference eller ønsker du at få det på lysavisen ? Så er der hjælp at hente her !

Flagning og lysavis

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen.  Læs mere om cookies

Acceptér cookies