Nyhedsbreve

Nyhedsbrev - Den regionale kandidatuddannelse i medicin

Nyhedsbrev december 2023

Dette nyhedsbrev indeholder information om planlægning af 5. semester, evaluering af den katedrale undervisning, undervisningsplanlægning, oversigt over relevante kurser.

Nyhedsbrev juni 2023

Dette nyhedsbrev indeholder information om de foreløbige evalueringer, evidensbaseret medicin, planlægning af 5. semester, status på stamafdeling, undervisningsplanlægning, anvendelse af VIP-undervisere, optagelse 2023, oversigt over relevante kurser.

Nyhedsbrev december 2022

Dette nyhedsbrev indeholder information om de første erfaringer med kandidaten, status på stamafdeling, evaluering af opstarten og de sociale forhold, undervisningsplanlægning, aflønning af DVIP, optagelsesprocessen 2023 herunder kampagne samt oversigt over relevante kurser.

Nyhedsbrev marts 2022

Dette nyhedsbrev indeholder information om optag 2022, stamafdeling og compassion, klinikophold i almen praksis og klinikophold på sygehusene, vinterskole og weekendophold, undervisningsplanlægning, studieadministration, studiemiljø og sociale forhold, online undervisning, afregningsmodel for DVIP/VIP samt oversigt over relevante kurser.

Bilag 1: Afregningsmodel for DVIP og  VIP

Nyhedsbrev - december 2021

Information om optagelseskrav 2022 og 2023, stamafdeling, klinikophold i almen praksis og klinikophold på sygehusene, sommer- og vinterskole, undervisningsplanlægning, studienævn og studieadministration samt oversigt over relevante kurser.

Nyhedsbrev - maj 2021

Kvote 2 ansøgninger, stamafdeling som obligatorisk forløb, status for undervisningsplanlægning, pædagogisk opkvalificering, klinikophold i almen praksis, onboarding arrangementer og seneste nyheder.

Nyhedsbrev - januar 2021

Optagelse på kandidaten i Esbjerg, fordeling af pladser i stamafdeling, status for vinter- og sommerskole 2021 og nyt fra de faglige vejledere.

Nyhedsbrev - juni 2020

KBU for kommende kandidater i Esbjerg, optagelse (oprettelse af selvstændigt KOT), model for klinikophold og stamafdeling, undervisningsplan og skemaforhold

Nyhedsbrev - september 2020

Økonomi inkl. notat fra økonomigruppen, pædagogisk opkvalificering, sommerskole 2020, faglige vejledere