Talentpleje belyst fra fire vinkler ...

Fra virksomheden, fra universitetet, fra den nyuddannede og fra de studerende.

Der er rift om veluddannet og kvalificeret arbejdskraft. Virksomhederne vil gå langt for at gøre sig attraktive som arbejdsplads, men hvad gør de egentlig? Og hvad tænker de studerende på universitetet, der snart skal ud på arbejdsmarkedet? Hvad går de efter, når de skal ud og bruge deres viden i praksis? Hvordan er det at være nyuddannet og trainee i en stor virksomhed? Og hvad siger eksperterne om talentpleje, tiltrækning og fastholdelse?

Det her inspirationsmøde belyser talentpleje fra fire vinkler: De studerenes, den nyuddannedes, virksomhedens og forskerens.

Hvor og hvornår?

Det foregår ONSDAG DEN 16. NOVEMBER fra kl. 15.00 til 17.00 på SDU Kolding, Universitetsparken 1, 6000 Kolding.

Der vil være fokus på talentpleje fra:

• virksomheden v/Torsten Faaborg Worm, Rami Ismail og Rafal Cebula, Danfoss
  • den nyuddannede v/Christian Lundhede, Carlsberg
  • nuværende studerende v/Sarah Neess, Jonas Redecker Pedersen og Michael Juul Kristiansen, SDU
  • universitetet v/Jesper Rallskov og Jan Stentoft, SDU

Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.

Se programmet og tilmeld dig her.

Redaktionen afsluttet: 01.11.2022