Bogudgivelse: Entrepreneurship in Theory and Practice: Paradoxes in Play

3. udgave af lærebogen er nu på gaden.

Så er den her - for tredje gang - den vellykkede lærebog ’Entrepreneurship in Theory and Practice: Paradoxes in Play’ af Suna Løwe Nielsen, Kim Klyver, Majbritt Evald og Torben Bager.

Den er just udkommet på det internationale forlag ’Edward Elgar’ - https://www.e-elgar.com/shop/gbp/entrepreneurship-in-theory-and-practice-9781789908053.html

Bruges verden over

Lærebogen er fortsat primært rettet mod studerende med eller uden forudgående uddannelse i entreprenørskab. Den bruges i undervisning på universiteter, erhvervsakademier og professionshøjskoler verden over, og for nyligt har et kinesisk forlag købt rettighederne til en kinesisk version.

Lærebogen giver den studerende et bredt overblik over fænomenet entreprenørskab fra et teoretisk og praktisk perspektiv. Og samtidig engageres den studerende så forståelse og integration af teorier om entreprenørskab kobles med de spændinger og dilemmaer entreprenørskab altid byder på. Dermed udfordres de studerende til også at vurdere og handle på de paradokser og faldgruber, der opstår på en entreprenørskabsrejse.

Opdateret viden

Den grundigt reviderede tredje udgave bringer læseren opdateret viden suppleret med de nyeste tendenser inden for entreprenørskabsområdet – af samme grund byder tredje udgave også på et nyt relevant kapitel om Tech Entreprenørskab. Desuden suppleres den tredje udgave også med online underviser materiale, der kvalificerer undervisning i entreprenørskab.

Fortsat krydres lærebogen med internationale case-historier fra den virkelige entreprenørskabsverden – skrevet af højtprofilerede entreprenørskabsforskere.

Redaktionen afsluttet: 21.06.2021