Arbejdsmiljø

Arbejdsmiljøtemadag på Klinisk Institut

Dagens tema var trivsel og arbejdsglæde

Onsdag den 23. oktober havde Arbejdsmiljøgruppen på Klinisk Institut inviteret til arbejdsmiljøtemadag med afsæt i den sidste APV (ArbejdsPladsVurdering).

Dagens første punkt var et oplæg med stressrådgiver og -behandler Storm Steensgaard. Bevæbnet med sværd og kompas, ledte han de fremmødte gennem baggrunden for stress, hvorfor hjernen reagerer som den gør, og hvad vi kan gøre ved det: Tage Èn ting ad gangen.

Storm Steensgaard

Efter Storm Steensgaards oplæg blev der arbejdet med glæde og fællesskab i praksis. Korleder Mette Riisager fik overskuddet til at blomstre, så sangen kunne høres helt udenfor WP25.

Arbejdsmiljøtemadag

Arbejdsmiljøtemadagene på Klinisk Institut finder sted hvert andet år

Læs mere om Arbejdsmiljøgruppen på KI

Er du blevet nysgerrig på Arbejdsmiljøgruppens arbejde, så kan du læse mere på Klinisk Instituts hjemmeside under: Arbejdsmiljø