Invitation til konference om Miljøbeskyttelse, digitalisering og databeskyttelse

Konferencen byder på oplæg inden for Environmental eGovernance, kunstig intelligens, dataminimering, areallovgivning, affaldssektoren og digitalisering på miljøområdet hos kommuner og andre myndigheder.

Moderne miljøret og data hænger nøje sammen. Digitaliseringen har gjort sit indtog og datamængden vokser.

I Odense Adelige Jomfrukloster mødes praktikere og universitetsfolk den 30. oktober 2018 for at tale om Miljøbeskyttelse, digitalisering og databeskyttelse.

Deltagelse er gratis!

Du kan se dagens program her

TILMELD DIG HER

Arrangører
Juridisk Institut, Syddansk Universitet
Legal Informatic Project (www.sdu.dk/lip)
Forskningsspydspids Erhvervsforvaltningsret

Dagens ordstyrer
Bent Ole Gram Mortensen, professor, Syddansk Universitet

Kontaktperson
Ved spørgsmål af faglig karakter i relation til konferencens indhold kontaktes Bent Ole Gram Mortensen på bom@sam.sdu.dk, og ved spørgsmål af praktisk karakter kontaktes Anne Sneftrup på jur43@samnet.sdu.dk.

Parkering og transport
Letbanearbejdet omkring Albani Torv og Thomas B. Thriges Gade bevirker, at det kan være forbundet med udfordringer at finde en parkeringsplads. Vi henviser derfor til parkeringshusene ved ODEON/Odense Koncerthus og Klosterbakkens parkeringskælder. Estimeret gåtid fra banegården til Odense Adelige Jomfrukloster er 15 min.

Redaktionen afsluttet: 24.09.2018