Ph.d./postdoc/adjunkt

Temadag for ph.d.-studerende, postdocs og adjunkter ved IRS - forår 2023

Tilmeldingslinket er klar til forårets IRS Temadag for ph.d.-studerende, postdocs og adjunkter. Temaet er: Wholebrain

Tid og sted:

Torsdag d. 9. marts 2023 klokken 08.30-15.30

Mødelokale SKY, etage 14
Campus Kollegiet
Campusvej 1
5230 Odense

Obs: Bemærk elevatorkode: 70 52 71

Tilmelding via link senest d. 1. marts 2023

Obs: Deltagerbegrænsning max 26 deltagere – først til mølle

Målgruppe:

Ph.d.-studerende, postdocs og adjunkter ved IRS

Wholebrain Workshop - hvad går det ud på?

Wholebrain er et værktøj, som bl.a. kan benyttes til at typebestemme mennesker i forskellige arbejdssammenhænge.

Workshopledere:

Kristina L. Matzen og Grethe Elholm.

Kristina og Grethe er begge forskere på Aarhus universitet, og har udviklet denne workshop igennem flere år.

Aim:

Increase your personal and professional success by learning how to lead yourself.

Learning outcomes:

By the end of the workshop, you should have learned about, and strengthened, your awareness of own strengths and challenges to enhance leadership in both work and your everyday life.

Tilmeld dig her

Tilmeldingsfrist er 1. marts 2023. Obs: Deltagerbegrænsning - max 26 deltagere - først til mølle

Tilmeldingslink

Dagens program