Afskedsreception

Afskedsreception for Institutleder Rikke Leth-Larsen - 18. april 2024

Efter 25 år på SDU, heraf de sidste 9 år som institutleder for Institut for Regional Sundhedsforskning, har Rikke Leth-Larsen besluttet sig for at sige farvel til universitetet og søge nye udfordringer

Rikke Leth-Larsen har formået at skabe et stærkt og sammenhængende institut på trods af den store geografiske spredning mellem sygehusene i flere regioner. Rikke har altid været meget glad for sit arbejde på universitetet og værdsætter det gode samarbejde med sine kollegaer og samarbejdspartnere.

Alle er velkomne til at deltage i Institutforum og efterfølgende afskedsreception for Rikke torsdag den 18. april 2024. Man kan deltage i én eller begge dele.

Af hensyn til forplejning ønskes tilmelding via dette tilmeldingslink senest 8. april.

Program

Kl. 13.45-17.30: Institutforum for alle IRS. Tema: AI’s potentiale fra et klinisk og ledelsesmæssigt perspektiv

Kl. 17.30-19.00: Afskedsreception for Institutleder Rikke Leth-Larsen

Institutleder Rikke Leth-Larsen