Skip to main content
DA / EN

Værdigrundlag Campusledelse - Studieservice

Mission:

Servicering og vejledning af nuværende og potentielle studerende.

Vision:

  • Studieservice er det naturlige sted for de studerende at henvende sig.
  • Studieservice leverer den bedste service og vejledning til de studerende.
  • Studieservice er den naturlige samarbejdspartner for de faglige miljøer og studiekontoret.
  • Studieservice er en spændende og udviklende arbejdsplads

Værdigrundlag:

  • Engagement, baseret på begejstring i arbejdet og forpligtelse i ansættelsen.
    • Engagement skabes ved, at fremme hver enkelt medarbejders faglige og personlige udvikling under hensyntagen til den enkelte medarbejders særlige forudsætninger.
    • Kvalitetsbevidsthed, baseret på høj faglig kvalitet i arbejdet og kontinuerlig kompetenceudvikling.
      • Kvalitetsbevidsthed skabes gennem kompetent opgaveløsning, og ved at den enkelte medarbejder er troværdig, resultatorienteret og omstillingsparat.
      • Helhedssyn, baseret på samspil i opgaveløsningen overfor Syddansk Universitet.
        • Helhedssyn skabes ved, at den enkelte medarbejder i sit daglige arbejde udviser samarbejdsvilje og loyalitet i relation til øvrige samarbejdspartnere på Syddansk Universitet.
        • Gensidig respekt, baseret på mangfoldighed og åben kommunikation.
          • Gensidig respekt skabes ved, at støtte hinanden og gennem dialog og udvikling at arbejde sammen som et team for at nå egne såvel som fælles mål

          Sidst opdateret: 19.07.2022