Mission:
Servicering og vejledning af nuværende og potentielle studerende.
Vision:
- Studieservice er det naturlige sted for de studerende at henvende sig.
- Studieservice leverer den bedste service og vejledning til de studerende.
- Studieservice er den naturlige samarbejdspartner for de faglige miljøer og studiekontoret.
- Studieservice er en spændende og udviklende arbejdsplads
Værdigrundlag:
- Engagement, baseret på begejstring i arbejdet og forpligtelse i ansættelsen.
- Engagement skabes ved, at fremme hver enkelt medarbejders faglige og personlige udvikling under hensyntagen til den enkelte medarbejders særlige forudsætninger.
- Kvalitetsbevidsthed, baseret på høj faglig kvalitet i arbejdet og kontinuerlig kompetenceudvikling.
- Kvalitetsbevidsthed skabes gennem kompetent opgaveløsning, og ved at den enkelte medarbejder er troværdig, resultatorienteret og omstillingsparat.
- Helhedssyn, baseret på samspil i opgaveløsningen overfor Syddansk Universitet.
- Helhedssyn skabes ved, at den enkelte medarbejder i sit daglige arbejde udviser samarbejdsvilje og loyalitet i relation til øvrige samarbejdspartnere på Syddansk Universitet.
- Gensidig respekt, baseret på mangfoldighed og åben kommunikation.
- Gensidig respekt skabes ved, at støtte hinanden og gennem dialog og udvikling at arbejde sammen som et team for at nå egne såvel som fælles mål