• Pris

Hvem: Master of Public Management | MPM
Varighed:  45 min.
Hvor: On-demand

Ledelse i et presset sundhedsvæsen – hvordan sikrer vi robustheden?

Sundhedsvæsenet står over for stigende udfordringer, hvilket resulterer i ubalancer mellem behov og kapacitet. Denne situation kræver en særlig fokuseret ledelse for at håndtere presset på organisationen, arbejdsmiljøet, kvalitetsudviklingen og økonomien. På dette webinar vil vi dykke ned i de ledelsesmæssige udfordringer i arbejdet med at sikre robustheden i vores sundhedsvæsen.

Oplægsholdere

1. Mickael Bech - Professor ved Institut for Statskundskab og medlem af Robusthedskommissionen. Han vil præsentere og diskutere kommissionens konklusioner og de deraf opståede ledelsesmæssige udfordringer.

2. Michael Dall - Lægefaglig direktør ved Odense Universitetshospital og formand for Behandlingsrådet. Han vil dele sine refleksioner om de ledelsesmæssige udfordringer og muligheder for at sikre robustheden i sundheds- og hospitalsvæsenet.

3. Niels Opstrup – Studieleder for Master of Public Management og lektor ved Institut for Statskundskab vil være ordstyrer på Webinaret.

Hvor og hvornår?

Du kan se det optagede webinar når som helst og hvor som helst.

Tilmeld dig for at se webinaret via tilmeldingsblanketten.

Få en faglig forsmag på SDU's efteruddannelser

Syddansk Universitets efteruddannelser inviterer løbende til faglige arrangementer.

Du møder efteruddannelsernes undervisere, som videregiver dele af den forskningsbaserede viden, der undervises i på uddannelserne.

Master of Public Management står bag dette faglige on-demand webinar, som giver et indblik i faget Strategisk ledelse og kommunikation.