Andet

13.04.2023

Transnational meeting i Ghent, Belgien

I marts afholdt vi det første af 3 transnational meetings i forbindelse med projektet.

Det blev afholdt hos Artevelde Hogeschool i Ghent i Belgien.

Tine og Xenia fra Studievejledningen på Humaniora tog afsted for at mødes med vores gode samarbejdspartnere: Pieterjan Bonne, Nele Pierlet og Jara Van Wiele fra Artevelde Hogeschool og Bairbre Fleming og Therese Fitzgerald fra UCD.

Det visuelle udtryk og indhold til databasen er på plads - nu skal udviklerne i gang

På programmet var - blandt meget andet - den database, hvor de initiativer vi alle sammen arbejder på at indsamle lige nu, skal præsenteres. Både det visuelle udtryk og indhold blev diskuteret, så det nu er klar til, at udviklerne kan gå i gang.

Vi ses igen til EFYE 2023

Vi nåede også at få drøftet vores bidrag til den kommende EFYE konference, så der vil vi også være at finde.

Mere info om det følger.

Det var en fornøjelse at møde vores gode samarbejdspartnere uden for Zoom - nogle for allerførste gang.

Vi ser meget frem til at fortsætte samarbejdet med SURFY.