Skip to main content
DA / EN

Bidrag til bøger

Bidrag til bog

 

What's space to learning? Exploring ways of investigating learning from a spatial perspective
Troelsen, R.  
On the Definition of Learning. Qvortrup, A., Wiberg, M., Christensen, G. & Hansbøl, M. (red.). Odense: Syddansk Universitetsforlag, s. 213-228, 2016

 

Lecturing
Søndergaard, Bettina Dahl & Troelsen, Rie 
University Teaching and Learning. Lotte Rienecker, Peter Stray Jørgensen, Jens Dolin, Gitte Holten Ingerslev (red.)
Frederiksberg: Samfundslitteratur, kap. 4.1, s. 179-188. 2015.  

 

The role of the university teacher
Troelsen, Rie & Tofteskov, Jens
University Teaching and Learning. Lotte Rienecker, Peter Stray Jørgensen, Jens Dolin, Gitte Holten Ingerslev (red.)
Frederiksberg: Samfundslitteratur, kap. 7.5, s. 465-479. 2015. 

 

Udvikling af eksamensformer
Troelsen, Rie & Dohn, Nina Bonderup
Universitetspædagogiske praksisser. Lotte Rienecker, Peter Stray Jørgensen (red.)
Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 301-316. 2015. 

 

Den professionelle universitetsunderviser - hvad, hvordan og hvorfor?
Troelsen, Rie & Tofteskov, Jens
Frihed og styring: En antologi om læringskulturer i forandring. Beck, S. & Hansen, D. R. (red.)
Odense: Syddansk Universitetsforlag, s. 347-372. 2014.  

 

Added Value of Teaching in a Virtual World
Christensen, Inger-Marie F.; Marunchak, A. & Stefanelli, C.
The Immersive Internet: Reflections on the Entangling of the Virtual with Society, Politics and the Economy. Power, D. & Teigland, R. (red.) 
Hampshire: Palgrave Macmillan, s. 125-137. 2013. 

 

Forelæsning
Troelsen, Rie & Søndergaard, Bettina Dahl
Universitetspædagogik. Lotte Rienecker (red.)
Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 177-188. 2013. 

 

Underviserrollen
Troelsen, Rie & Tofteskov, Jens
Universitetspædagogik. Lotte Rienecker (red.)
Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 469-484. 2013. 

 

Indenrigs eller udenrigs? Tværfaglige projekter i praksis
Troelsen, Rie
Fag og didaktik, Vol. 72 IFPR.
Odense: Gymnasiepædagogik, 2009. 

Sidst opdateret: 19.07.2022