Forskningsenheden OPEN

Ny ph.d.-studerende i OPEN

Stine Byberg er tilknyttet OPEN som ph.d.-studerende med projektet "The effect on all-cause child mortality of the current national policy of limiting measles vaccination to children below 12 months of age in Guinea-Bissau"...

Stine Byberg er uddannet kandidat i Folkesundhedsvidenskab (cand.scient.san.publ) i 2011 og har tidligere arbejdet på Steno Diabetes Center, Dansk Data Arkiv og Center for Migration, Etnicitet og Sundhed under Københavns Universitet - alle steder med funktionen "videnskabelig assistent". Pt. er Stine ansat på Bandim Health Project og blev pr. 1. juni indskrevet som ph.d.-studerende ved OPEN, Syddansk Universitet. Stine er ansvarlig for et mæslingevaccinestudie blandt børn, som ser på mæslingevaccines effekt på dødelighed, hospitaliseringer og vækst.

Redaktionen afsluttet: 03.09.2013