Forskningsenheden OPEN

Nye registermedarbejdere i OPEN

OPEN har pr. 1. januar ansat 2 nye registerdatamanagere.

Nana Hyldig har en klinisk baggrund som sygeplejerske, er uddannet Cand. Scient. San ved SDU og har en ph.d. i sundhedsvidenskab. Nana kommer fra en stilling som post.doc ved OUH/SDU. Som forsker har hun primært arbejdet med kliniske studier, sundhedsøkonomi og registerforskning. Som forsker har Nana en bred indsigt i design, planlægning og udførelse af sundhedsvidenskabelige projekter og har en stor interesse i forskningsmetodologi og evidensbaseret medicin.

Lonny Stokholm ansættes som registerdatamanager. Lonny kommer fra afdelingen for Epidemiologi ved Københavns Universitet hvor hun har skrevet sin ph.d. Lonny har flere års erfaring med anvendelse af de nationale registre til forskning, herunder registerdata fra Finland og Sverige. Derudover har Lonny erfaring med vejledning af forskere inden anvendelse af registre. Lonny er uddannet Cand. Scient. San. Publ. ved Københavns Universitet

Redaktionen afsluttet: 15.01.2019