Forskningsenheden OPEN

Ny studentermedhjælper i OPEN

Josefine Bak Højer Christensen startede som studentermedhjælper i OPEN d. 1. februar 2017

Josefine Bak Højer Christensen skal hjælpe til med det administrative arbejde i OPEN og vil bl.a. stå for at oprette OPENs licensaftaler, opdatere hjemmesiden og andet foreliggende arbejde.

Josefine blev bachelor i medicin i januar 2017 ved Syddansk Universitet og er nu i gang med kandidaten i medicin, som hun forventer at afslutte januar 2020. Josefine har gennem sit studie opnået sundhedsfaglige og akademiske kompetencer, som hun vil benytte i sine administrative opgaver i OPEN. Hun overtager jobbet fra Mathias Rabæk Christiansen, der stopper som studentermedhjælper i OPEN ultimo april, da han afslutter sit studie til sommer.

Redaktionen afsluttet: 31.03.2017