Forskningsenheden OPEN

Tiltrædelsesseminar - OPEN professor

Tiltrædelsesseminar for professor Christine Stabell Benn ” Expect the unexpected: The effect of health interventions in real life”. Afholdes den 16. december 2013 fra kl. 14:00 på Statens Serum Institut...

I anledning af Christine Stabell Benn’s tiltrædelse som professor i Global Health ved Klinisk Institut, Syddansk Universitet, inviterer Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet hermed til tiltrædelsesseminar med følgende program:

14.00-14.05   Introduktion og velkomst
    Ole Skøtt, dekan, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Syddansk Universitet
 14.05-14.10   Velkomst
    Nils Strandberg Pedersen, adm. direktør, Statens Serum Inst
 14.10-14.50   "Expect the unexpected: Vaccines and micronutrients for young children"
    Professor Christine Stabell Benn, forskningsenhed "OPEN" ved Syddansk Universitet
    og Odense Universitetshopital
 14.50-15.30   "Trained Immunity: a memory for innate host defense"
    Professor Mihai Netea, Faculty of Medical Sciences, Radboud University Nijmegen
 15.30-15.40   Diskussion og afslutning

Seminaret finder sted i Jerne-salen, Statens Serum Institut, Artillerivej 5, 2300 København S

Efter seminaret er der reception i foyeren ved Jerne-salen, hvor alle interesserede er velkomne.

Tilmeld dig venligst arrangementet på e-mail til Daiva Zemgulyte, cviva@ssi.dk, senest den 8. december 2013.

Ole Skøtt
Dekan