2017
MOV:E Særnummer (2017). Trivsel og Bevægelse i Skolen. Udgivet af Forsknings- og Innovationscenter for Idræt, Bevægelse og Læring, University College Lillebælt & Syddansk Universitet.
Smedegaard, S., Brondeel, R., Christiansen, L. B. S., & Skovgaard, T. (2017). What happend in the 'Move for Well-being in School': A process evaluation of a cluster randomized physical activity intervention using the RE-AIM framework. International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity. DOI:https://doi.org/10.1186/s12966-017-0614-8
2016
Smedegaard, S., Christiansen, L. B., Lund-Cramer, P., Bredahl, T., & Skovgaard, T. (2016). Improving the well-being of children and youths: a randomized multicomponent, school-based, physical activity intervention. BMC Public Health, 16(1), [1127]. DOI: 10.1186/s12889-016-3794-2
Smedegaard, S. (2016). Move for Well-being in Schools: Implementing physical activity in the Danish Public School. A C H P E R Active and Healthy Magazine, 23 (4).
Christiansen, L. B. S. (2016). Styrk skoletrivslen gennem bevægelse. MOV:E, (4), 6-15.
2015
Smedegaard, S. (2015). Idræt og bevægelse i skolen: udfordringer og potentialer i den nye skolereform. MOV:E, (1), 7-13.
Holt, A-D. (2015). Det halte begreb: 'De idrætsusikre elever'. I R. K. Storm, S. H. Larsen, M. Mortensen, & P. J. Jacobsen (red.), Idræt i skolen, på eliteniveau og i historisk perspektiv (s. 35-48). Syddansk Universitetsforlag. (Forum for Idraet; Nr. 1, Vol. 31).