Skip to main content

Spørg Simon

"Jeg valgte elektronikingeniøruddannelsen på grund af min interesse for elektronik og ønsket om at opnå en dybere forståelse af teknologien bag. Samtidig motiverer det mig, at elektronik anvendes mange forskellige steder, hvilket giver mulighed for at arbejde med løsninger i mange sammenhænge.”


Aftal et onlinemøde med Simon eller skriv dine spørgsmål