Forskning |
|
Læring med peer feedback og supervision på videooptagelser: hvad får de studerende ud af video i undervisningen? |
Hvordan skabes et læringsdesign, der motiverer og engagerer deltagerne i et online kompetenceudviklingsforløb? |
Dokumentation af undervisningskompetencer: Om brugen af portfolio i og udenfor adjunktuddannelserne |
MOOC Design – Dissemination to the Masses or Facilitation of Social Learning and a Deep Approach to Learning? |
At synliggøre, hvordan læring er blevet gjort mulig |
Situationspraktik - mellem universitet og praksis |
|
Stilladsering i praksis - mellem ramme og læringsfællesskab |
|
Interdisciplinære universitetsuddannelser: Hvordan sikres sammenhængskraften? |
|
Med tvivlen som følgesvend: En analyse af omfang af og kilder til studietvivl blandt studerende |
|
Is Drop-out from University Dependent on National Culture and Policy?: The Case of Denmark |
|
Når design af færdighedstræning er udgangspunkt for design af et færdighedslaboratorium i klinisk biomekanik |
|
Program specific admission testing and dropout for sports science students: a prospective cohort study |
|
Når uddannelsessystemet skal rumme de mange og de særlige: - en midlertidig status på og diskussion af den særlige optagelsesprocedure i kvote 2 på Syddansk Universitet |
|
Kvote 2 optagelse og akademiske præstationer: Hvor stor betydning har det adgangsgivende eksamenssnit? |
|
Admission criteria and diversity in medical school |
|
Optagelsesprøver på medicinstudiet |
|
Fællesskab eller individualitet - Om forskning, undervisning og samarbejde i et interdisciplinært universitetsmiljø |
|
Medical school dropout - Testing at admission versus selection by highest grades as predictors |
|
Factors associated with dropout in medical education: A literature review |
|
Frafald på de videregående uddannelser - Hvad ved vi om årsagerne? |
|
Valuing Tourism Education 2.0 |
|
INNOTOUR.COM - En international WEB 2.0 platform for turismeundervisning |
|
Teaching acid/base physiology in the laboratory |
|
Interview med avatar Gunhild Soderstrom: Podcast af en varighed 17:38 |
|
Anvendelse af webkonference på Syddansk Universitet: Erfaringer fra 3 pilotprojekter |
|
Language is not Enough: Knowledge Perspectives on Work-Based Learning in Global Organisations |
|
Generalizability of a composite student selection procedure at a university-based chiropractic program |
|
Generalisability of a composite student selection programme |
|
Formidling |
|
Hvordan udvikles eksamensformer? |
|
Digitalisering af færdighedstræning og laboratorieøvelser |
|
At fortælle til andre er at fortælle sig selv: Om fællesskabet som udviklingsredskab |
|
E-læring er kommet for at blive: På Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) ser vi e-læringsfaciliteter, som en mulighed for at gøre undervisningen nutidig og interessant for både studerende og undervisere anno 2013. Vi er dog slet ikke i mål og har brug for de studerendes hjælp til at blive endnu bedre |
|
Den gode supervisor reflekterer |
|
Turen går til Second Life: Tips til dig, der planlægger et besøg til den virtuelle verden |
Tidsskriftartikler
