Christensen, V. (2021). Fra passiv modtager til aktiv opsøger af feedback på skrivning. EMU Danmarks Læringsportal
Elf, N., Svabo, C. & Skovgaard, T. (2022). Hvad er det gode børneliv i grundskolen? MOV:E 12, s. 7-15
Elf, N., Svabo, C. & Skovgaard, T. (2021). Økoliteracy: Miljølæring med afsæt i det lokale. EMU Danmarks Læringsportal
Elf, N. F. (2021, Apr. 30). En ordentlig vurdering – skriftlige prøver i dansk. Nationalt Videncenter for Læsning
Elf, N. (2021). Kvalitet i undervisningen – hvad er det, og hvordan kan man arbejde med det? EMU Danmarks Læringsportal
Kjærbæk, L. (2021). Sprog i grundskolen. EMU Danmarks Læringsportal
Larsen, D. M. & Seidelin, L. D. (2021). STEM-integration - mere end en målsætning for grundskolen? EMU Danmarks Læringsportal
Laugesen, M. H.-L. & Lysgaard, J. A. (2021). Uddannelse for bæredygtig udvikling: Udfordringer og muligheder. EMU Danmarks Læringsportal
Philipsen, H. (2022). Produktiv læring med musik. Institut for Kulturvidenskaber, Syddansk Universitet
Seelen, J.v. & Smedegaard, J. (2021). Idræt og bevægelse i skolen. EMU Danmarks Læringsportal
Wiedemann, F. (2021). Skoleledelse: Mellem effektivitet og demokrati. EMU Danmarks Læringsportal