Skip to main content

Spørg Josefine

"Jeg valgte fysik, fordi uddannelsen giver mig mulighed for at kombinere matematik, programmering og naturvidenskab i arbejdet med at forstå verden omkring os. Jeg synes, det er spændende at arbejde med naturens love og bruge modeller og teori til at forklare fænomener fra hverdagen. Fysik giver mig samtidig en stor værktøjskasse af analytiske redskaber, som hele tiden udvikler min måde at tænke på."

Studenterambassadør for fysisk

Aftal et onlinemøde med Josefine eller skriv dine spørgsmål