Skip to main content

Spørg Nicki

Nicki læser Datalogi i Odense og kan svare dig på det faglige i studiet og det at være studerende på SDU.

"Jeg valgte at læse datalogi, fordi jeg altid har været interesseret i teknologi. Jeg fandt først ud af, at datalogi var det rigtige for mig, efter jeg prøvede robotteknologi og opdagede, at jeg hellere ville være den person, der programmerer og forstår kode og komplekse problemer, fremfor at designe og bygge prototyper. Jeg kan godt lide logisk tænkning og programmering, og på datalogi arbejder man meget med at forstå kode og udvikle løsninger til komplekse problemer, hvilket passer rigtig godt til mine interesser.”


Studenterambassadør for datalogi  (spørg de studerende)

Aftal et onlinemøde med Nicki eller skriv dine spørgsmål