Årsrapport 2015

Tema: Integreret Praksis baseret Læring

 

Praksis er omdrejningspunktet for erhvervsøkonomien. Uagtet om det drejer sig om grundforskning eller mere anvendelsesorienteret forskning, tager forskningen udgangspunkt i, hvordan praksis ”er” eller ”kunne være” med det formål at skabe ny erkendelse. Det gælder om at gøre en forskel igennem forståelse af praksis og igennem ændring af praksis. Møderne mellem forskningen og praksis udspiller sig på forskellig vis.

I tilknytning til CESFOs aktiviteter er der gradvis over en længere årrække vokset en bevidsthed op omkring, at undervisning, forskning og
udredning/rådgivning kan befrugte hinanden, men samtidig også om hvordan dette kan finde sted. Årbogen rummer en række eksempel på,        hvordan vi arbejder med integreret praksis-baseret læring.

Få den trykte udgave af årsrapporten tilsendt gratis ved henvendelse til centersekretær Pernille Holst Christensen phc@sdu.dk eller download den her (pdf).

 


 

 

 

 

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies

Acceptér cookies