Spørg Sara
"Jeg valgte biomedicin, fordi jeg vil være en del af den innovative fremgang i sundhedssektoren, hvor løsninger til store sundhedsproblemer er i konstant udvikling. Ydermere har jeg altid været dybt fascineret af både menneskekroppen og bakterier."
