Skip to main content
DA / EN

Kriterier for points, Sønderborg

Gældende fra 1. februar 2016 og frem
(ajourført 27.08.2015

Profil Kriterium   Points
Global Value Chain Management  15 ECTS i fag indenfor metode til kvantitativ analyse  1
  Minimum 5 ECTS i kvalitativ metode  1
 10 ECTS indenfor marketing/ forbrugeradfærd  1
  5 ECTS in international/global marketing  1
 
Regional Economics and Business Development  Min. karakter 10/B i statistik eller tilsvarende fag  1
 10 ECTS indenfor 
 virksomhedsøkonomi /mikroøkonomi
 1
 

Studienævn for Markeds- og ledelsesantropologi, Økonomi, Matematik-Økonomi og Miljø og Ressource Management (Odense) Syddansk Universitet

  • Campusvej 55
  • Odense M - DK-5230
  • Telefon: +45 6550 2290

Sidst opdateret: 19.07.2022