Cand.scient. Maria Ormhøj forsvarer sin ph.d.-afhandling d. 13. november 2019

Cand.scient. Maria Ormhøj vil d. 13. november 2019 forsvare sin ph.d.-afhandling

Den 13. november 2019 kl. 14.00 vil cand.scient. Maria Ormhøj forsvare sin ph.d. med titlen: "Limiting antigen escape through optimized design and alternative antigen targeting of chimeric antigen receptor T cells". Dette officielle forsvar vil finde sted i Auditoriet, J. B. Winsløws Vej 25, 5000 Odense C.
Med i bedømmelsesudvalget vil være:

• Professor Hinrich Abken, Regensburger Centrum für Interventionelle Immunologie, Universitätsklinikum Regensburg
  • Associate Professor Bjarne Kuno Møller, Clinical Immunology, University of Aarhus
  • Professor Per Pfeiffer, Department of Oncology, Odense University Hospital (chairman)

Main supervisor:

• Professor Torben Barington, Department of Clinical Research, University of Southern Denmark
Redaktionen afsluttet: 15.10.2019