Ny medarbejder: Velkommen til Ph.D. studerende Rifa Atul Izza Asyari

Center for Health Informatics and Technology  byder velkommen til Ph.D.-studerende Rifa Atul Izza Asyari. Han skal arbejde på sin ph.d.-afhandling; Unobtrusive sundhedsovervågning for ældre mennesker, der bor i deres hjemlige miljø. Han vil bruge et proof-of-concept af et radar-baseret vital-tegn detektionssystem, som vil blive udviklet med state of the art af Intelligent Reflecting Surface til vital Sign Communications. Desuden undersøger han i en anden del af denne afhandling muligheden for at bruge bioimpedans som en måleteknik, der kan integreres i toiletsædet og give et estimat for kropssammensætning og dermed tørst (Bioimpedansspektroskopi) og slagvolumen (Impedanskardiografi). Rifa studerede en Master of Telecommunication Engineering fra National Sun Yat-Sen University og Bachelor Electrical Engineering fra Universitas Islam Indonesia.

Sidst opdateret: 29.03.2023