Undervisningspriser på SAMF

Og Undervisningsprisen 2020 går til…

Igen i år uddeler vi på Det Samfundsvidenskabelige Fakultet priser til engagerede og nytænkende undervisere, men ikke alt er, som det plejer at være.

2020 har stået i coronaens tegn og vendt op og ned på undervisningen i både det nuværende og forrige semester.

Da fakultetets undervisningspriser skulle tildeles, valgte vi i år at nytænke priserne. Derfor går Undervisningsprisen 2020 på Det Samfundsvidenskabelige Fakultet til samtlige medarbejdere på fakultetet.

Det skyldes naturligvis, at alle har arbejdet på højtryk for at sikre, at undervisningen kunne fortsætte under corona. Lige fra underviserne der har taget nye undervisningsformer og -metoder i brug, til administrative medarbejdere der hurtigt måtte omstille processer og arbejdsgange og sørge for at holde studerende informeret om ændringer og udviklingen.

Se med i videoen, da prodekan for uddannelse Jan Guldager Jørgensen dukkede op i auditorium 140 for at 'overrække' prisen til årets vindere.

Redaktionen afsluttet: 22.10.2020