Generelle oplysninger

Efter tilmeldingsfristens udløb, er tilmeldingen bindende, og skolen faktureres for kurset. Det er dog muligt at lade en anden kollega overtage pladsen, og det sker ved at kontakte Louise Lund.Det er også muligt for en kursusleder/vejleder at reservere et antal pladser op til 14 dage før tilmeldingsfristen ved at maile til Louise Lund.

Gem tilmeldingslinket, så du ca. 14 dage før kursusstart kan hente program og forberedende tekster. Bemærk, at der er forberedelse til mange af kurserne/materiale, man bedes medbringe.

Skulle der mod forventning være for få tilmeldinger til oprettelse af et kursus, vil deltageren få besked om dette umiddelbart efter tilmeldingsfristen og få tilbudt en anden kursusdato.

Institut for Kultur- og Sprogvidenskaber

• Campusvej 55