Supply chain innovation som kilde til konkurrencekraft

Seminar sætter fokus på supply chain innovation den 25. september på Syddansk Universitet i Kolding.

Der kan være konkurrencemæssige gevinster ved at skabe innovation i en virksomheds forsyningskæde, der også betegnes supply chain innovation.

Det er temaet, når Syddansk Universitet i Kolding danner ramme om et seminar den 25. september. Her vil professor Jan Stentoft fra Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse og en række praktikere give konkrete bud på, hvordan virksomheder skaber forretningsmæssige resultater gennem innovationsprocesser i forsyningskæden.

Der bliver både sat fokus på, hvad supply chain innovation er, og hvilke tiltag der kan øge toplinjen samt hvilke der kan forbedre virksomhedens bundlinje.

Seminaret er gratis og afholdes også i København den 28. september.

08:30-09:00

Registrering og morgenkaffe

09:00-09:30

Velkomst og Supply Chain Innovation v/professor Jan Stentoft, Syddansk Universitet

09:30-10:00

"Basic certificate" – Supply Chain Innovation skal stå på et solidt fundament v/CEO Per Lynnerup, Teccluster A/S

10:00-10:30

Innovative transportløsninger: Bud på fremtidens Omnichannel løsning  v/CEO Morten Høgsberg Nielsen, Prime Cargo

10:30-10:45

10:45-11:15

Sådan understøtter ERP Supply Chain Innovation v/seniorkonsulent Ralf Daugbjerg, Elbek & Vejrup

11:15-11:45

Nedbryd siloerne og skab nye netværk – så følger innovationen v/partner Claus Sneppen, 3rddimension

11:45-12:00

Opsummering v/professor Jan Stentoft, Syddansk Universitet

Tid, sted og tilmelding
Fredag den 25. september kl. 8.30-12 i auditoriet Syddansk Universitet, Universitetsparken 1, 6000 Kolding.

Tilmelding sker ved at sende en mail til Pernille Holst Christensen på phc@sdu.dk.

Se mere her.

Redaktionen afsluttet: 16.09.2015