SDUUP | NYHEDSBREV SEPTEMBER 2021

Nyhedsbrev September 2021: Hvem er SDUUP, og hvad kan vi hjælpe dig med?

Velkommen tilbage til et nyt semester – og så endda et restriktionsfrit et af slagsen! Skulle du have behov for eller mod på at udvikle din undervisning, så kan du i denne måneds nyhedsbrev læse om, hvem vi er i SDU Universitetspædagogik, og hvad vi kan hjælpe dig med.

Medarbejdere i SDU Universitetspædagogik

Medarbejdere SDUUP 2021

Som eksempler på, hvordan vi helt konkret medvirker i undervisningsudvikling, har vi bedt en række medarbejdere ved SDU om at fortælle om deres oplevelser med samarbejdet. Vi håber, at det kan inspirere dig til enten at deltage i nogle af vore kurser eller henvende dig med andre ønsker om kompetenceudvikling.

Læs mere ved at klikke på  den enkelte medarbejder på billedet eller på navnet nedenfor:

Du kan også se denne video, som er en kort (engelsk) introduktion til hvem vi er, og hvad du kan bruge os til.

Redaktionen afsluttet: 30.09.2021