Skip to main content
  • Pris

    3.450 kr.
  • Sted

    Online
  • Del

Søg fra medio marts

Serviceøkonomi

Få en dybere forståelse for servicebegrebet og hvilken værdi det har for din virksomhed, og lær at anvende service- og relationsmarkedsføring, så din virksomhed kan konkurrere i markedet.

Det lærer du

Du opnår kompetencerne til at forstå strategiske og ledelsesmæssige udfordringer og muligheder ved brug af service- og relationsmarkedsføring. Du får en forståelse for, hvordan serviceydelser kan udvikles, og hvordan de kan analyseres i forskellige situationer.

Du lærer også om forskellige servicekoncepter, og hvordan de er udformet.

 

Sådan giver kurset værdi til din organisation

  • Udvikling og optimering af serviceydelser
  • Øget vækst gennem serviceoptimering
  • Styrket service- og relationsmarkedsføring
  • Fornyede servicekoncepter

 

Din profil

Kurset henvender sig til dig, der ønsker en grundlæggende viden om service, økonomi og ledelse, og som vil opnå en stærk forståelse for erhvervsøkonomiske problemstillinger og de strategier, der ligger bag.

 

Kursets indhold og opbygning

Kurset indeholder nedenstående områder:

  • Servicebegrebet og servicevirksomheden
  • Servicekoncepter og processer
  • Udvikling, valg og implementering af servicestrategier
  • Performancemåling i servicesektoren

Undervisningen består af forelæsninger, cases og forskellige problemstillinger. Du vil samtidig møde selvstændigt arbejde i form af fremlæggelser og opgaveløsning.

Fakta om kurset

Hvornår?
Efterår

Hvor?
Online

Fagansvarlig
Steffen Korsgaard

Pris
3.450 kr.

Ansøgningsfrist
1. juli

Har du spørgsmål til HD?

Kontakt uddannelsesansvarlig Lone Christensen.

 

Skriv til: hd@sam.sdu.dk

SDU HD

Nyhedsbrev fra SDU


Få seneste nyt om efteruddannelse og forskning direkte i din indbakke