Global ledelse og design af produktionsnetværk

Rasmus

”Jeg har siden barn gerne ville have et arbejde med mulighed for at se verden og møde nye kulturer. Under mine sabbatår ifm. mit daværende arbejde er forbedring af arbejdsgange og ledelse blevet drivmiddel for mine ambitioner. Ingen uddannelser har på samme måde kunne inkludere og blande disse verdener så meget som Diplomingeniør i Global Ledelse og Design af Produktionsnetværk. Her finder man både lidt antropologi og ledelsesteori kombineret med klassisk ingeniør faglighed samt en masse virksomhedsforståelse.”

Global ledelse og design af produktionsnetværk

Rasmus

Skriv til Rasmus, eller aftal et online-møde

Sidst opdateret: 19.02.2024