Center for Gymnasieforskning
Stillingsopslag

Adjunkturer i gymnasieledelse

I Center for Gymnasieforskning styrker forskningen inden for gymnasieledelse. Gymnasiets vilkår og rammer er ændret gennem en række år, og giver nye betingelser for ledelse. Det kræver solid forskning at være i front på disse områder, både for at fastholde positionen som nationalt førende i gymnasieforskning og for at kunne levere solid efteruddannelse på vores master i gymnasiepædagogik (ledelseslinjen) og i alle vores efteruddannelsestilbud.

Af Center for Gymnasieforskning, , 31-01-2024

Ledelse i gymnasiet

Center for Gymnasieforskning styrker forskningen inden for gymnasieledelse. Gymnasiets vilkår og rammer er ændret gennem en række år, og giver nye betingelser for ledelse. Det kræver solid forskning at være i front på disse områder, både for at fastholde positionen som nationalt førende i gymnasieforskning og for at kunne levere solid efteruddannelse på vores master i gymnasiepædagogik (ledelseslinjen) og i alle vores efteruddannelsestilbud.

Derfor opslår vi nu to adjunkturer i ledelse.

Kontakt professor og leder af Center for Gymnasieforskning, Ane Qvortrup, eller institutleder for Institut for Design, Medier og UddannelsesvidenskabMarianne Lundholt for yderligere information om stillingen.

For information om vores masteruddannelser kan lektor og studieleder Anke Piekut eller koordinator  Bettina Ross.
Information om efteruddannelser kan fås ved chefkonsulent
Anne Bang-Larsen

Læs stillingsopslaget her