Publikationer

Bæredygtige skoleliv – en antologi

Antologien "Bæredygtige skoleliv" er netop udkommet

Antologien 'Bæredygtige skoleliv' er netop udgivet af Center for Grundskoleforskning, Syddansk Universitet. I hovedredaktionen sidder professor Connie Svabo, leder af Forskningscenter for Naturvidenskabelig Uddannelse og Formidling, sammen med lederne af Center for Grundskoleforskning, professor Nikolaj Elf og professor Thomas Skovgaard.

'Bæredygtige skoleliv' er den første i rækken i en ny skriftsserie om studier i grundskolen, og det markeres ved en bogreception på Randersgades Skole i København fredag den 15. marts. Du kan tilmelde dig receptionen her.

Læs mere om udgivelsen her på Center for Grundskoleforsknings hjemmeside.

Projektdeltagere i Lillebælt – Bælt i Balance

I redaktionen

Connie Svabo er professor i STEM-uddannelse og videnskabskommunikation. Hun er leder af FNUG (Forskningscenter for Naturvidenskabelig Uddannelse og Formidling).

I redaktionen

Nikolaj Elf er professor på Institut for Design, Medier og Uddannelsesvidenskab. Han er desuden leder af Center for Grundskoleforskning.

I redaktionen

Thomas Skovgaard, professor på Institut for Idræt og Biomekanik, leder af Center for Grundskoleforskning

Redaktionen afsluttet: 05.03.2024