FNUG forskningsseminarer 2023

Hvert forskningsseminar indeholder et eller flere oplæg af FNUGs egne forskere eller af udefra inviterede forskere. Kandidatstuderende kan også være oplægsholdere, og der vil typisk være to eller tre oplæg, som drøftelserne tager udgangspunkt i.  FNUG Foundations tager udgangspunkt i artikler, som deltagerne har læst på forhånd, og som vi diskuterer på seminaret. Læs mere om FNUG Foundations her. Seminarerne foregår fysisk i FNUGs mødelokale, men det er også muligt at lytte med online. Studerende er velkomne.

Program for forskningsseminarer og FNUG Foundations, efteråret 2023
Detaljerede programmer for de enkelte seminarer bliver løbende lagt op her.

Torsdag den 21. september

Velkommen til efterårets første FNUG Forskningsseminar, som vi udvider med en sammeskudsfrokost kl. 12 - 12.45.
Programmet for eftermiddagen en præsentationer fra FNUG-forskeres helt aktuelle papers fra de seneste måneders konferencer MEA, ESERA, EGOS og CERME

Torsdag den 28. september

FNUG Foundations, som denne gang er udvidet med et oplæg af Axel Langner, gæst fra Institute of Chemistry Education, Justus-Liebig-University Giessen, Germany; programmet finder du her

Torsdag den 5. oktober