Gæsteforskere på FNUG

Gæster på FNUG holder oplæg på FNUG Foundations

FNUG får i slutningen af september besøg af to gæsteforskere fra Tyskland: Malte Michelsen, videnskabelig medarbejder ved Institute of Science Education, Leibniz Universität Hannover og Axel Langner, videnskabelig medarbejder ved Institute of Chemistry Education, Justus Liebig Universität Giessen.

De to gæsteforskere besøger os i to dage, hvor de bliver introduceret for forskningsmiljøet på FNUG, og hvor de skal præsentere os for deres forskning på FNUG Foundations – et FNUG forskningsseminarer.

Malte Michelsens præsentation:

“We clicked right away” – a digital learning environment for collaboration to observe and foster conceptional reconstruction

Du finder hans abstract her

Axel Langners præsentation:

Stimulating Reflection Processes with an Eye-Gaze-Augmented Restrospective in Organic Chemistry

Du finder hans abstract her

Program til FNUG Foundation den 28. september finder du her

Malte Michelsen

Research Staff, Institute of Science Education, Leibniz University, Hannover

Axel Langner

Research Staff, Institute of Chemistry Education, Justus Liebig University Giessen, Germany

• Læs mere om LabSTEM her