ph.d.-forsvar

Karina Kiær, forsker på FNUG, forsvarer sin ph.d.-afhandling den 9. februar

Ph.d.-forsvaret af afhandlingen "Læsevejledning og databrug som organisatoriske rutiner i folkeskolen" finder sted på Aarhus Universitet fredag den 9. februar kl. 13-16

Karina Kiær, projektmedarbejder på FNUG i projektet LAVIN (Længdestudie af Videnøkologi i NAFA), forsvarer sin ph.d.-afhandling ”Læsevejledning og databrug som organisatoriske rutiner i folkeskolen” fredag den 9. februar 2024 kl. 13 – 16 på Aarhus Universitet. Tilmelding via linket i boksen til højre inden midnat den 5. februar.

Karina Kiær er cand.pæd. i didaktik og ud over sin tilknytning til FNUG er hun adjunkt på UC SYD, hvor hun underviser i almen undervisningskompetence.

Karina Kiær ph.d.-forsvar

Mød ph.d.-stipendiaten

Karina Kiær er projektmedarbejder på Forskningscenter for Naturvidenskabelig Uddannelse og Formidling (FNUG), hvor hun arbejder med en undersøgelse af Naturfagsakademiet som videnøkologi i projektet LAVIN. Hun er desuden adjunkt på UC SYD.

Læs mere her

Tilmeld dig her inden midnat den 5. februar