NiSE webinarer, arrangeret af NAFA og FNUG

Yi-Hwa Liou, Alan Daly og Christina Ottander

Arkivet over afholdte webinarer finder du her.

Formålet med netværket og webinarerne er at dele viden og udveksle erfaringer mellem institutionerne i det danske naturfagsdidaktiske miljø. Temaet for forårets møder er ”Netværk omkring naturfagsdidaktik – undersøgelse, analyse, etablering, ledelse”, det vil sige uddannelsesnetværk i naturfagsdidaktisk forstand.

Online-formatet giver mulighed for tværgående dialog om at udvikle videre på den naturfagsdidaktiske videnøkologi. Det handler om, at alle både får viden og giver ud af viden og erfaringer inden for pædagogisk og videnskabeligt arbejde med naturfagsdidaktikken.

Programmet for hvert møde er opdelt i to dele: lokal videndeling og international videndeling med oplæg efterfulgt af drøftelser i grupper.

De tre udenlandske forskere er:

På hvert møde deltager også en dansk forsker, som indleder den lokale videndeling.

Alle interesserede naturfagsdidaktikere er velkomne.

Forskningscenter for Naturvidenskabelig Uddannelse og Formidling Institut for Matematik og Datalogi Syddansk Universitet

• Campusvej 55
  • Odense M - DK-5230