Gæsteoplægsholder hos BMB

Chunfang Zhou er gæsteoplægsholder ved BMB’s årlige undervisningsseminar

Af Kean Najmeddini Gindesgaard, 08-07-2022

Den 22. august er Chunfang Zhou gæsteoplægsholder på det årlige undervisningsseminar hos Institut for Biokemi og Molekylærbiologi (BMB). Her deltager hun i kollaboration med Cita Nørgård fra SDUUP. Temaet, ’Kreativitet - hvad det er og hvordan kan vi lære det?’, er det centrale område i Chunfangs forskning på IMADA. Her vil hun dele nogle af sine mange resultater og erfaringer inden for kreativitet, læring, undervisning og STEM-uddannelse.

Seminaret afholdes på Hotel Sinatur Storebælt i Nyborg. Oplægget skal motivere deltagerne til at dele deres inspiration og refleksioner over, hvordan undervisningsfærdigheder kan forbedres til at fremme kreative forskere, og hvordan man integrerer kreativitet i undervisningspraksis hos BMB.

Redaktionen afsluttet: 07.07.2022