Boost frugt og grønt til 7. klasse

De fire nyhedsbreve herunder er udviklet på baggrund af forældrenyhedsbrevene brugt i Boost-projektet 2010/2011. Nyhedsbrevene henvender sig til forældre i de 7. klasser, som bruger Boost-undervisningsmaterialet i undervisningen.

Nyhedsbrevene giver forældrene idéer til, hvordan de kan hjælpe deres børn til at spise mere frugt og grønt. De omhandler blandt andet  smagspræferencer, tilgængelighed, priser samt  opskrifter.   Nyhedsbrevene følger så vidt muligt årstiden og de emner, som eleverne undervises i i Boost (se forslag til tidsplan i Boost-lærervejledningen). Vi opfordrer derfor til, at nyhedsbrevene lægges på skolens intranet for forældre på de tidspunkter, der er angivet i  nyhedsbrevene.

Boost-forældrenyhedsbrevene kan hentes som pdf-filer her:
Nyhedsbrev 1 (august-oktober)
Nyhedsbrev 2 (november-januar)