Ugens tal: Kom og mød robotten Susa – den skaber bedre trivsel på arbejdspladsen

02.11.2021

Omkring 50 virksomheder får nu muligheden for at teste en robot, der hjælper med at styrke arbejdsmiljøet. Den 16. november og den 10. december kan man høre mere om robotten og se den i aktion.

Statens Institut for Folkesundhed og konsulentvirksomheden Gnist har i fællesskab udviklet robotten Susa. Nu inviterer de især små og mellemstore virksomheder til orienteringsmøder, hvor man kan høre mere om Susa – og om muligheden for selv at prøve robotten af.

Orienteringsmøderne er henholdsvis 16. november kl. 14.30-16.00 på Statens Institut for Folkesundhed i København og den 10. december online kl. 8.30-9.30.

Susa er en forkortelse for sundere samarbejde. Formålet med Susa er at gøre det nemmere og mere overskueligt for virksomheder selv at facilitere forandringsprocesser.

Vil du vide mere?

Ugens tal