Folkesundhed i en tid med corona

I denne webinarrække præsenterer Statens Institut for Folkesundhed den nyeste viden om, hvordan corona-situationen har påvirket os som mennesker og samfund rent sundhedsmæssigt. Fokus vil indledningsvis være på vores mentale sundhed.

Første webinar blev afholdt 4. marts kl. 14-15 og handlede om danskernes mentale sundhed før og under corona.  Du kan læse mere og genhøre webinaret her.

Andet webinar blev afholdt 14. april kl. 14-15 og handlede om unges mentale sundhed i en tid med corona. Du kan læse mere og genhøre webinaret her.

Tredje webinar blev afholdt 6. maj kl. 14-15. På dette webinar vil forskere fra Aalborg Universitet og Statens Institut for Folkesundhed fortælle om, hvordan corona har påvirket vores arbejdsmiljø og mentale sundhed. Du kan læse mere om webinaret  her.

Sidst opdateret: 19.10.2023