Temamøde på SIF om fysisk aktivitet blandt børn og unge den 20. november

24.10.2019

Statens Institut for Folkesundhed og Netværk for Fysisk aktivitet og Helbred inviterer til temamøde om fysisk aktivitet blandt danske børn og unge.

Hvor fysisk aktive er børn og unge i Danmark? Og hvad kan der gøres for, at flere børn og unge får pulsen op i hverdagen og i weekenden?

Det er nogle af de spørgsmål, som Statens Institut for Folkesundhed og Netværk for Fysisk aktivitet og Helbred (NFAH) vil forsøge at besvare, når de inviterer til temamøde.

Blandt oplægsholderne er forsker Mette Toftager, Statens Institut for Folkesundhed, akademisk medarbejder Tue Kristensen, Sundhedsstyrelsen, og dokumentationskonsulent ved Dansk Skoleidræt, Jacob Have Nielsen.

Temamødet foregår den 20. november kl. 14-16.30 på Statens Institut for Folkesundhed, Studiestræde 6, København K.

Tilmelding senest den 13. november.

Se mere her