Skip to main content
Filosofi i Skolen

Udgivelser

Forskning

  • Schaffalitzky, C. (2023).Dialogic teaching in Developing a Didactic Framework Across and Beyond School Subjects : Cross- and Transcurricular Teaching. Routledge.
  • Jensen, S. S. (2021). The Impact of Philosophy with Children from the Perspective of Teachers . Educational Studies
  • Jensen, S. S. (2020). The art of facilitating philosophical dialogues from the perspective of teachers. Educational Studies

 

Formidling

  • Hejl, C. K. (2023). Filosofi med børn og dialogisk undervisning. Liv i Skolen, 2/2023, 54-67.

  • Hejl, C. K. (2019). Naturvidenskabelig dannelse gennem filosofisk dialog. Liv i skolen, 3/2019, s.50-57
  • Jensen, S. S. (2019). Hvad skal religionsfagets dannelsesopgave være og hvordan kan den løftes?. Liv i skolen, 3/2019, s. 58-67
  • Schaffalitzky, C. & Nielsen, A. (2019). Filosofisk dialog i børnehaveklassen. Liv i skolen, 3/2019, s. 86-94
  • Schaffalitzky, C. & Tang-Brock, C. (2019). Oplevelser af filosofiske dialoger i uformelle læringsfællesskaber.  Liv i skolen, 3/2019, s. 104-113

 

Video- og radiooptagelser

Sidst opdateret: 26.02.2024