Syddansk Universitet Business School
Podcast

Studerende omsætter deres studieopgave til ny podcast

To studerende står bag en ny podcast, som de fik ideen til i undervisningen.

Lorenzo Ravera og Gabriele Soprano, der begge studerer på Syddansk Universitet Business School, er aktuelle med en ny podcast: "The Global Confluence: Merging Diplomacy and Culture in Negotiation".

I podcasten dykker de ned i krydsfeltet mellem diplomati, kultur og forhandling, og de har inviteret nogle af de førende eksperter på feltet med i diskussionen.

Lorenzo Ravera og Gabriele Soprano har skabt podcasten som en del af faget Cross-Cultural Communication, da deres underviser Simon Jebsen gav dem mulighed for, at de kunne løse en opgave, f.eks. som en podcast, som et alternativ til at skrive og aflevere en længere rapport.

- Ideen var at give mine studerende mulighed for at gøre det, de brænder for, og jeg synes samtidig, at det er fantastisk, at mange nu kan få glæde af podcasten, siger Simon Jebsen.

De første 3 episoder er udkommet, og her har Lorenzo Ravera og Gabriele Soprano selskab af eksperter som Pellegrino Riccardi, Karen S. Welch og Philippe Rosinski.

Lyt til podcasten her.

Redaktionen afsluttet: 22.09.2023