Forskningsenheden OPEN

Ny studentermedhjælper ansat ved OPEN

Mathias Rabæk Christiansen er tilknyttet OPEN som studentermedhjælper pr. 1. december 2014

Mathias Rabæk Christiansen skal hjælpe til med det administrative arbejde hos OPEN og vil til at starte med, hovedsageligt, stå for at oprette OPENs projekter i det nye system, oversættelser og andet administrativt arbejde.
Mathias startede i september 2012 som studerende ved Syddansk Universitet i Odense, hvor han på nuværende tidspunkt er i gang med en bachelor i Negot. engelsk. Igennem studiet har han opbygget kompetencer indenfor Engelsk, markedsføring og IT, som han vil benytte i sine administrative opgaver i OPEN. Han afslutter sin bachelor i sommeren 2015, hvorefter han fortsætter på sin kandidatuddannelse.

Redaktionen afsluttet: 13.01.2015