Center for Landdistriktsforskning - CLF

Tove Brink. Ny PhD-stipendiat

Tove Brink forsker i innovation og læring

Cand.merc. Tove Brink er fra 1. februar ansat i et 3-årigt ph.d.-stipendium. Stipendiet er knyttet til forskningsprojektet ”LIV” (innovation i landbrugsrelaterede virksomheder) og vil med udgangspunkt i et konkret initiativ inden for plantemedicin især fokusere på sammenhængen mellem innovation og læring: under hvilke betingelser kan innovation og læring understøtte hinanden og skabe fremdrift, og under hvilke betingelser skabes hindringer for fremdrift? Tove Brink, der desuden er MBA i strategi og organisationsudvikling, har bl.a. været projektleder ved Danfoss og administrationschef ved EUC Syd samt i en årrække ekstern lektor ved Syddansk Universitet på HD- og cand.merc.-studierne. Læs mere om Tove her (links endnu ikke oprettet).
Redaktionen afsluttet: 25.02.2008